REKLAMERE PÅ RADIO KOS?

Annonser dine varer og tjenester på Radio Kos!

Du kan velge mellom følgende profileringer:

  1. REKLAMEKAMPANJE: Sammen lager vi en reklamekampanje for din bedrift rettet mot eksisterende og nye kunder.
  2. SPONSING: Ønsker du å sponse oss, annonserer vi ditt firma- eller organisasjonsnavn som sponsor til utvalgte program.
  3. ØKONOMISK STØTTE: Vi har alltid behov for økonomisk støtte til driften. Om du liker programmene våre, så vil vi sette stor pris på din støtte. Vennligst benytt kontonummer 3250.25.57687 nedenfor og merk innbetalingen tydelig med ditt navn.

La oss sammen lage god radio hvor alle blir fornøyd!

Ønsker du å bli med? Kontakt:

Magne Tengesdal
Mob 93 01 13 87

Svein Hana
Mob 90 05 91 10

Jan Pedersen
Mob 95 95 55 19

Hvorfor velge radioreklame?

Mange er i tvil om de skal velge an-dre medier en radio. Radio er en meget god måte å komme i kontakt med kunden på!

  • Det er lav kostnadspris
  • Radioreklame har høy effekt
  • Du får full oppmerksomhet!
  • Radio er et raskt medium
  • Radio når kunden i kjøpsøyeblikket, og utløser kjøpsimpuls
  • Radio er det mest personlige mediet
  • Lave kostnader og mer effektivt
  • Vi når hele verden via internett

Hvorfor velge radioreklame på Radio Kos?

Radioen er “en venn”
Lyttere bruker radio av følelsesmes-sige årsaker – for å holde tempoet oppe, for å ikke føle kjedsomhet i bilen, eller følelsen av å være isolert og bundet opp i daglige rutiner.

Radioen når frem
Undersøkelser viser at radio,- i tillegg til kino, har lavest terskel av reklame-unngåelse. Folk bytter sjelden stasjon og er mottagelige (tilgjengelig) for å lytte til beskjeder som er relevant, kreativ, som vekker nysgjerrighet, involverende etc.

Dette er en super mulighet for annonsører som vil nå ut til nye kunder eller å fortelle eksisterende kunder noe de ikke visste om.

Radio treffer mennesker på relevant tid og sted.

Størsteparten av radiolyttere gjør også andre ting mens de lytter til radio. Dette betyr at annonsører kan nå lyttere på optimale tidspunkter (nøkkel touchpoints) – på vei til skolen, når man surfer på nett, før du går på byen fredag kveld osv.

Og nå, ettersom radio kan høres på mobiler, internett og andre platformer, blir det flere “optimale tidspunkter”

Undersøkelser viser at annonser som er relevant for en lytters  (andre) aktiviteter vil med over 60% sannsynlighet bli husket

Comments are closed.

  • HER FINNER DU OSS

    FM 104,2
    FM 105,2
    DAB
    NETTRADIO

  • STUDIO DIREKTE

    51 67 83 38
  • Radio Kos Live

    Obs! Det kan ta litt tid før stream starter på mobile enheter.

    Native Flashradio V3